“All that we are is a result of our thoughts.The mind is everything. 
What we think, we become.”
– Guatama Buddha


The Glow Bowl. Nach sage und schreibe 4 Wochen habe ich es endlich mal wieder geschafft, ein Stückchen stressfreie Normalität in meinen Alltag zu bringen. Die vergangenen Wochen bestanden gefühlt nur aus Klausuren, Präsentationen und zu erledigenden Aufgaben. Stress war da natürlich ein treuer Begleiter. Während ich also panisch von einer Klausur in die nächste hetze, vergesse ich immer viel zu gerne mir trotz alldem auch Zeit für mich selbst zunehme. Und genau das solltest du auch tun: Kümmere dich um dich selbst, mach Yoga, hör Musik oder lies einfach ein gutes Buch. Stress ist nur ein Gefühl, dass du mit deinen eigenen Gedanken kreierst. 


The Glow Bowl.
note: Overnight Oats is literally one of my favorite breakfast of all time: Easy to make and tastes so gooddd. So just try this lovely vegan Glow Bowl!


INGREDIENTS

1 large banana
1 Apple
1/4 cup plant-based milk (or coconut water, water etc.)
1 medjool date, pitted (or agave/maple sirup)
1 cup rolled  oats 
1 tsp hemp seeds
1 tsp chia seeds
goji berries, puffed amaranth, frozen berries and almonds for serving


METHOD

Cook your oats together with plant-based milk, chia and hemp seeds, one date and vanilla/cinnamon in a pan. Add more oat milk if needed. Pour your oatmeal into your breakfast bowl, add the apple, banana and your favorite toppings for serving and enjoy! 



Level of difficulty: 

*This recipe is vegan and lactose free.*