“This is your Sunday reminder that you can 
handle whatever this week throws at you.”
– Unknown



Again. Ich denke, ihr habt mittlerweile auch schon mitbekommen, dass ich Smoothie Bowls liebe, ja nahezu süchtig danach bin haha. Ich könnte mir mittlerweile ein Leben ohne Nice Cream bzw Smoothie Bowls gar nicht mehr vorstellen - sie sind einfach mein liebstes Everyday-Rezept. Nachdem ich euch zuvor meine Rezepte zu einer “Tropical Smoothie Bowl” und zu “The Smoothie Bowl” vorgestellt habe, kommt heute das Rezept zu meiner “Basic/Everyday Smoothie Bowl”.

//English:
Again. I think, you've already noticed that I just felt in love with Smoothie Bowls, I'm almost addicted to them haha. I can't imagine starting my day without a smoothie bowl/nice cream - these are just my favorite everyday recipes. After sharing my top favorite recipes for “Tropical Smoothie Bowl” and “The Smoothie Bowl”, it's time to present you the “Basic/Everyday Smoothie Bowl”.